Ett år äldre, ett år klokare.

Så var man sjutton då. och en minut. 
Det här åter har gått sjukt fort. Det känns som om någon har tryckt på en knapp för snabbspolning. Ush.
Mitt lov har varit härligt. Jag har hunnit tänka mycket. Haft mycket tid för mig själv och insett att detta år, det ska fan bli så mycket bättre. Och då syftar jag mest på mig själv. JAG ska bli bättre. På många saker. Bla hålla saker JAG lovar mig själv. Det fick bli mitt nyårslöfte. Ta hand om mig själv och skärpa mig. Fokusera och avsluta viktiga delar.
Sluta röka var ett också. Vi får se hur det går. Hitills har det väl gått åt fanders kan jag meddela. Men jag tar det som  det kommer. SKa väl kanske leva som en ungdom ett år till medans man har chansen!

Jaja, nytt år. Liiite äldre och förhoppningsvis mognare. Jag måste hitta mig själv och mitt självförtroende i år. Så är det bara.
Imorgon börjar verkligheten. Skolan. vardagslivet. Det ska bli skönt. Komma ut på banan igen.
Imorgon börjar även min effektivitet med den här bloggen också förhoppningsvis!

Jag har kommit fram till en sak
- sjutton är, och kommer alltid vara en värdelös ålder


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0