17 år. Jag ville inte va den, som jag var



Kändes som världens längsta skoldag. Jag har kommit på att jag inte har saknat skolan någonstans. förutom tjejerna såklart!
Imorgon är det fredag. imorgon ska jag dricka champagne och förhoppningsvis ha skoj hos Melanie.
när skolan var slut efter en evighet trallade jag runt i staden med Mathilda. Det var mysigt, men fruktansvärt kallt.
vi skulle gå och fika på the one and only stammisstället för alla; ecpressohouse på sturis.. och vad ser man? vaaaaad ser man? SLÄCKT. TOMT. INGEN SKYLT? snälla kan någon förklara för mig för jag blir liite förvirrad.
Fan vad som kommer bli hatade för det här.. haha.

Sov precis typ två timmar.. så får väl se hur det går att sova nu. Det brukar inte vara några problem för min del!

låten får tala för sig själv.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0