Torsdagar i all ära.

För dan efter är det FREDAG!!
Och denna helg ska jag flytta in hos pullis. Hon kommer vara så trött på mig på söndag att hon kommer dansa soldansen precis när jag stänger dörren och åker ner i hissen :D Mihi.
Nej, men vi ska slå våra kloka huvuden ihop och skojja till det rejält! I HAVE THE TEQUILA
T to the E to the Q to the U to the I to the L to the A
Nu är det bara lime och salt som fattas, sen är jag ready to go.
Där som sommarnostalgin tillbakakrypande..

Skön dag idag. Varit på informationsmöte om individuella valen.. fattade lika lite som jag gjorde innan, om inte mindre. Ska prata eye to eye med syon nästa onsdag. Hoppas hilmmelen öppnar sig en aning då.

  
  

Jag var sådär suuperkcool i Jeans, randig tröja, skinnpaj och converse idag. Woow. Lila nagelack på den också!
Solbrillorna bara fanns där helt plötsligt.
CIAO

Kommentarer
Postat av: tuss

ofta du inte ens räknat in mig nånstanns när det är jag som har den.

2009-02-05 @ 22:31:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0