Snart Helg faan!

dagen på skidor blev otroligt lyckad.
Sol, söta människor, fina backar och roliga bussturer.
Okej.. en lite del i mig vill skriva det som var mindre lyckat..
en herrejävlarns träningsvärk i benen från dagen innan, Otroligt obekväma pjäxor och schnyggaste vurpan.

Lyckades ramla på ett stängsel nere vid liftarna. Jag låg på "tyg" stängslet som om jag låg i en hängmatta, eftersom jag lyckades ramla framåt.. Medans jag låg där i några hundradelar lyckades jag tänka "fan.. det här kommer inte hålla för mig!"
Sant och riktigt.. det gick knakade och gick sönder, och jag rullade halvvägs ner för ett stup. några meter till och jag skulle ramlat ner i ett vattenhål. Mys.
Medans liftsnubbarna försökte hjälpa mig upp, stod dom andra skitkorvarna och tog kort medans dom typ låg ner på marken och skrattade. Skönt att man kan sprida lite glädje. Själv fick jag mig en smärre chock.. nära döden upplevelse om jag får säga det själv.

Nu är det inte långt kvar till helg, skönt! I helgen ska jag ha skoj. Fekke dygnet runt fan!

kanske dags att öppna matteboken lite.. har ju trots allt prov imorn ju.. Kanske borde göra klart kapitlet.. Ha.. Ha..
Vi ska bränna den jävla boken imorn fan!

Tjoflöjt!

Jag vill varna känsliga tittare, bilderna har jag snott UTAN att fråga av min vän melanie, och består av otroligt chmexiga personer. Bör ej ses av gravida,folk med ryggproblem eller hjärtproblem. UUUUNDERBART blickfång.

Där fick jag allt till det för en gångs skull! Maha. (Observera min snygga jacka)



Kan det bli mer perfekt än så här eller? Två snyggingar och SOLSKEN!



Hetingar i Liften!


Tone gav nästan upp efter första åket. Tur var väl att hon inte gjorde det!
Du var ju grym snuttan!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0