mest för att jag inte vill plugga och sysslar med annat.

ALLMÄNT...
Namn: Rebecka
Piercingar: bara örena
Tatueringar: noope
Längd: 175, 176, 278?
Skostorlek: 39-40
Hårfärg: nån skiftning mellan typ svart och brun..
Är du kär i någon: nääj
Önskar du att du bodde någon annanstans: inte för tillfället. kanske imorn.
Tänker du på självmord: Nja. Ta mig inte på allvar om jag säger att jag ska göra det.
Tycker andra att du är attraktiv: Det vet jag inte. så ful är jag väl inte? eller?
Vilket shampoo använder du: Det som finns hemma tillgängligt
Vilken parfym använder du: Amour Amour
Vad är du rädd för: Fåglar och jättestora godsedjur
Gillar du att tvätta: inte så ansträngande.. så det är väl kul.
Gillar du Berg-och-Dalbana: ja, som fan :D


SENASTE...

Film du hyrde: oj.. det var jättelängesen. Kommer inte ihåg.
Film du köpte: köper inga filmer.
Låten du lyssnade på: V för vendetta - Veronica maggio
Låten du hade på hjärnan: Segertåget
Låten du laddade ner: if you find her.
Personen du ringde: Mathilda
TV program du tittade på: Vänner
Personen du tänkte på: Mormor


FAVORIT...

Mat: jag är en allätare.. typ
Låt: jag gillar mycket.
Sak att göra: umgås.
Sport: innebandy
Dryck: Något så tråkigt som Vatten. Och kaffe. miih
Kläder: jag har min perioder
Film: Moulin Rouge


ANTAL...

Gånger du varit kär: några. Inget allvarligt dock
Gånger ditt hjärta brustit: nja. en halv kanske
Hjärtan brustit på grund av dej: ingen aning
Gånger ditt namn varit med i tidningen: ....Få.
Ärr du har på kroppen: två på knät, och ett litet på hakan
 

SENASTE...
Bok du läste: Twilight
Personen du fick mail av: facebook
Personen du fick brev av: ELLE. En räkning. kul.
Personen du fick sms av: Mathilda
Gången hela din familj åt middag tillsammans: Idag


ÖVRIGT...

Vad har du gjort idag: gått i skolan, åkt hem. gått på en LÅÅNG promenad
Var det kul: nja. som vilken dag som helst
Hur tidigt stiger du upp: runt 7/8 för det mesta
Gillar du att slåss: nej....
Vad ska du göra ikväll: plugga svenska

Är du seriös: nja. händer.
Vad är du allergisk mot: Fåglar (säger vi)
Var har du ont:  I magen
Använder du hårspray: ibland
Kan du stå på händer: Ja  :D
Favorit serie: jag gillar det mesta!

ÖVRIGT MER...
Salt eller socker: Socker.
Gillar du ketchup: Ja..
Är du glad nu:  jovars
Var du glad igår: njaa
Känner du någon som jobbar på sjukhus: Ja.
Vad dansar du till: Mycket!
Stockholm är: lovely
Göteborg är: mer lovely
Kan du sjunga: Absolut! (INTE)
Mer värt än guld: lycka
Spaghetti eller makaroner: Spaghetti.
Ett land jag helst vill besöka: USA, italien, thailand
Ska bli skoj: Nästa torsdag!
Ska inte bli skoj: Svenskaprovet imorn...
Sparar till: ehm.. sparar aldrig.
Väntar på: Sommar!
Pålägg som gäller: smör, skinka, ost. grönsaker
Dagens dryck: Te

Ja, jag snodde listan från Paulina!
(mihi)


Kommentarer
Postat av: barbie

"Ska bli skoj: Nästa torsdag!"

För då åker vi darling :D jag måste hem till dig och testa allt också (a) <33333

2009-02-20 @ 08:59:03
URL: http://thesomeday.blogg.se/
Postat av: Anonym

var åker ni?? :(

2009-02-20 @ 13:43:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0