Mest för att jag är glad.

Bästa Lördagen på evigheter. hade så sjukt kul!
Tack sötnosar. och en STOOOR eloge till Emilias mamma som hämtade oss klockan halv fyra. och som väntade snällt medans vi andra fyllesvin skulle äta nattmat på seven. Det tog ju sin lilla tid.
Sov otrooligt gott i ungefär 2 timmar, sedan ringde någon skithög och väckte mig med mjauande ungefär klockan 8. Ska kanske inte nämna några namn. Men det finns bara en människa som skulle få för sig något sånt. och som dessutom satt på en buss påväg till romme den tiden. (Oscar!!) Inte snällt.

Jag är bara så jävla glad efter den här helgen. Har fått shakat loss rejält! Riiktiga maltakänslor. Så jävla härligt!
Lokalfester i Södertälje äger alla andras. Så är det bara. PUNKT SLUT.

Nu ska jag göra annat. CIAO

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0