Lugn och ro

SNUUUURRRRRRRRRAAAA.... sssSSSSSssNNnnnNnNUUUUuuuURRrrRrRAAaaAaA
Usch. Aldrig att jag dricker någon inporterad äckelskit igen. blä. usch. fy.

Idag åker jag till landet med min vapendragare Jessika(pessikapenispung). Ska bli wonderbart. Åka skidor, gå långa promenader. Mysa. bara använda mjukiskläder i 4hela dagar. Mysa. Äta god mat. Mysa. Åka lite mer skidor. Mysa. Gilla snön, till skillnad från här nere i idiot blöta stockholm. Mysa. Må bra. Gå promenader. låta Jessika upptäcka hur stor skogen igentligen är. Må bra. Mysa.
Ja, det var väl det. Måste till kista innan. mina strumpbyxor är väck. och dom andra är hål. Hur lyckas man. Bais.

Nä, nu ska jag må lite bättre, sen ska jag packa och sen åker vi och hämtar Jessika.
Jag längtar. Komma bort i 4 dar, finns det något bättre?

Bye bye cupcakes.


jo, åka gocart är också våran STOORA styrka. Och fan vad sexiga vi är i
hjälmar sen! SCHMOOKIN'

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0