I hate this part right here

Nu gäller det att tagga till lite. Eller kanske lyfta på aset och packa allt tills imorn? Ska upp klockan 4, och vara inne i fridhemsplan klockan kvart i sex då jag ska möta bryydarna. Ska bli kul! Förhoppningsvis får jag lite bilder tagna. Kameran får följa med. Men jag tror fan att min mobilkamera är bättre.. och den är INTE bra. Förhoppningsvis ramlar jag inte allt för många gånger så att kameran går sönder. Och då kanske det kommer lite bilder!
Yes sir. Nu är det läggdags. Har räknat ut att jag får 7 timmars sömn om jag går och lägger mig klockan tio, och det är precis lagom i mina ögon. då har jag alltså en halvtimme på mig att duscha, packa, ta fram skidorna och hitta solbrillor, raggsockor, mössa och skidglajjor. Good luck to me!

Puusen.

Dom här fulisarna följer med såklaart!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0