Måndag. måndag.måndag. månmåmåmåmåmåmån. HACCCCK

Första dagen i skolan.. och vi har inte ens haft det jobbigt.. och jag är redan SÅHÄÄR skoltrött. vet ej vad jag ska ta mig till... detta läsår kommer sluta i kaos för mig. jag hade liksom trott att sommarlovet aldrig skulle ta slut.. hade inbillat mig att det skulle hålla på för alltid. Ickesanicke..
Nu är allvaret tillbaka.

Imorgon ska jag förhoppningsvis reda ut ett och annat. Och imorgon ska jag ta mig i kragen och vara så glad.

För båtten är INTE nådd. och icke ska den bli det! Fyndigt.

Fick en gammal ring som tillhört min farmor idag. Jag känner en viss närhet när jag har den på mig. Kanske låter töntigt, men det känns tryggt och magiskt på något sätt. Sammanhörighet liksom. vi var rätt lika du och jag, farmor! Jag saknar dig. Nu har jag med mig dig hela tiden.

Kjussen


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0