And I'm back

efter en hel veckas lov, som jag har spenderat liggandes i sängen med över 40 graders feber är jag tillbakaaaa! fortfarande helt slut i kroppen efter en vecka utan en ordentlig måltid. Jag har inte varit sjuk på drygt ett år, och såklart att jag ska bli det på lovet.. då jag skulle hitta på en massa skojj med mina kompisar.. och tjänat en massa money. Inget av det blev det. Gud hade något annat planerat för mig tydligen.
MEEEEEEN, nu är jag tillbaka på banan igen. Imorgon .börjar skolan igen, och efter att jag legat en vecka och typ dött så ska det bli riktigt skönt att komma in i vardagen igen. Jag längtar lite konstigt nog.
Hoppas på att vändret håller i sig också, i och med att jag missat denna veckas typ sommarvärme.

XOXO

Kommentarer
Postat av: Helena

Härligt att du är tillbaka gumman! Puss

2009-04-14 @ 10:26:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0