Världen är allt bra liten!

Jag vaknade precis.. Har sovit i ungefär 3 timmar. Jag som skulle städa.. Jaja. Jag kommer ju ändå inte kunna sova ikväll nu, så jag får väl städa då, hiih.
Jag slutade tidigare idag också.. fan vad alla lärare är sjuka! Men det är skönt. Speciellt om det är sista lektionen! Vi hade typ föredrag på Engelskan idag, vilket jag hade glömt bort. Det hade Emilia också. Och Amanda. Så vi stod och inproviserade, haha. Man skulle stå inför klassen och berätta om en sak som var viktig för dig i ungefär 4 minuter. Jag snackade om min hund. Jag tänkte att eftersom jag hade en bild på henne på mobilen, kanske jag kunde verka liiiiite förberedd. Men jag tror att min lärare genomskådade det. Det kaaaan ha varit pg.a alla "eeeeeh". Emilia Pratade om sin kompis, haha. Jag tror att han genomskådade det också faktiskt! Amanda pratade om sin mobil. jag tror i princip hon tog upp ALLA gånger som hon hade tappat den, och hur VARJE skada kom till. haha! Men hon berättade inte vilken märke det var, eller vad man kunde ha mobilen till, haha.

Det lustigaste hände idag. Jag får ett skumt sms av Jessika. "TÄLTET RULLAR" och det tar ett tag för mig att fatta vinken. VIlket jag gör sen. Och jag börjar nästan gråta. Så jag ringer henne. Då är hon i Gallerian med någon Angela, som visar sig vara en tjej som kom fram till mig förra sommaren, mitt i kungsträdgården och ba; "jag känner igen dig! vi har varit på salalägret tillsammans (salalägret= Gymnastigläger=var där när jag gick i 2an eller något.) Och jag blir lite paff. för det första tycker jag att det är lite pinsamt att man fortfarande kan känna igen mig från 2an. Har jag inte växt något eller? För det andra så känner jag absolut inte igen henne, hur jag är vrider och vänder på skallen. "men kommer du inte ihåg mig och min kompis som ochså hette Rebecca. Vi bodde i sängarna under dig och hanna!"
Pinsam Tystnad.
"JUSTE! det är ju du, men guud vad längesen, hur är det med dig?"
Vi pratar lite. Sedan säger vi hejdå och vandrar vidare.
Jag vet fortfarande inte vem hon är. Det var pinsamt, och jag var tvungen att ljuga.
Den här tjejen som jag pratar om. Går i Jessikas klass, och dem var i Gallerian tillsammans och shoppade. Hon visste fortfarande vem jag var. Detta var alltså lite läskigt. att hon kunde veta att det var jag genom Telefonen.
Jag vet fortfarande inte vem hon är. Vilket är pinsamt.
Men hon verkar trevlig! :D

Nu ska jag äta. Det luktar fisk... Jag är inte sugen på fisk.

Pooos

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0