Right now, i fell like laying down. And stay there always.

Jag orkar inge mer nu. Dags att sova. Blev inget pluggande idag, Som vanligt. Jag börjar tappa nu känner jag, vilket inte är bra över huvud taget. Fick MVG på matteprovet dock. Det kändes skönt. Jag hade inte pluggat ett skvatt till det, Inte ens öppnat boken så jag är rätt stolt över mig själv.


Just nu, vill jag bara vara nära er. Just nu, vill jag kunna träffa er varje dag. Just nu, saknar jag er något fruktansvärt mycket.
Jag klarar mig inte utan er känner jag. Allt är skit. Jag mår inte bra utan er.





Nej, nu vill jag begrava mig i kuddar och drömma vackert. I drömmarna är allting bra, på något konstigt sätt.
Godnatt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0