Nu är allt lite bättre.

Mitt rum är städat (för ovanlighetens skull) Och det doftar gott från mitt doftljus, och från mitt nytvättade underbara hår. Jag känner mig glad i tröttnaden. Jag undrar vad det kan vara. Jag tror jag vet. Kanske.
Nej, nu är det dags för mig att slumra lite. Det ska bli alldeles.. alldeles.. Underbart! Fast först ska jag nog läsa lite i min alldeles alldeles underbara purfärska Elle tidning. SÅna tidiningar som jag har alldeles för många av. (dem ska jag pryda en hel vägg med sen när jag flyttar ner i garaget. Det börjar arta sig förresten! Lite tapeter, lite golv och lite småplock, sen är jag redo att köpa mig en stooooor säng och flytta in. YES.)

Godnatt då får man väl hälsa såhär en lördag klockan elva.

- R


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0