Now or never.



Då var det fredag igen då! Och den här fredagen har jag tittat på bio. Vilken film har jag redan meddelat en antal gånger, mihi. Och nu, så här i efterhand måste jag meddela att jag har bilvit lite såhär smått förälskad i denne otroligt söta Zach.. Oh jag skulle vilja bita honom i nacken, så söt är han. Om bara alla såg ut som honom. Meeen, drömma går ju. Jag måste säga att filmen var jäkligt bra! Deen ska jag titta om på! Mums.
Lönen fick man ju också idag då. Så det blev lite handlande. Fasst inte för mycket. Måste spaaara så att det räcker hela månaden. Allt får ju inte gå åt redan första dan så här.
Äh, who am i to kidding. Det kommer att vara slut innan helgen är över, om jag känner mig själv rätt.. Urs att jag inte har någon självrespekt över huvud taget. Men nu får jag faktiskt ta att försöka, och jag ska fanimej lyckas!

imorgon blir det jobba vid 12 igen som vanligt. Har inte jobbat på nästan en hel vecka.. det känns lite strange faktiskt. Har börjat vänja mig med det här jobbandet nu ju!
Så, people, om ni inte har något annat för er en lördag sopm morgondagen så är ni mer än välkomna att hälsa på! bara trevligt med lite kända ansikten i allt folkvimmel och alla pommer frites.

Nu ska jag ta mig en lååång skön naap. Så jag är fit for fight imorn!
Huggis

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0