Nananana, you are the music in me.

idag var en trött dag. Jag var trött hela dagen. När det var en timme kvar tills jag skulle sluta, så hade nog min chef märkt att jag gäspade en gång i minuten, så hon frågade snällt om jag ville gå hem. Och jag svarade snällt; Ja.. Jättegärna.
Igår var jag och tränade med Sofia. efter det åkte jag hem och duschade, sedan drog hon och jag in mot rålis. varför vet jag inte riktigt.. Vi hade väl inget bättre för oss. Kallt var det. Men med lite konjak och Camel vi lyckades köpa på seven så blev det varmare. Maha. Vi var inte kvar så länge. Vi åkte hem och sov hos henne. Haha. Men det var mysigt att vara med dig snorpan <3
Imorgon ska jag jobba igen.. Ända till 8. Usch.... jag orkar inte. Men vafan. Moneymoneymoney. Min Novemberlön kommer vara fet.
Neeej. TÄnkte sova lite nu. kanske att man kan hitta på något senare.. Om jag orkar.
Pos

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0