Någon gång är jag glömd här.

Just nu är jag trött och hungrig. Som vanligt på en söndag kväll då! Idag var det ovanligt kul att jobba. Eller kul och kul, men med rätt människor blev det de! Det är det som räknas om dagarna ska bli roliga eller inte. Människorna man jobbar med. Gästerna är fortfarande de samma. Cheferna är fortfarande de samma (Vandrande atombomber). Jobbkläderna är fortfarande de samma. Maten är fortfarande den samma. Men "kollegorna" (haha) ändras från ardetspass till arbetspass. Vissa bättre än andra.

Träffade Melanie och Emilia efter jobbet. dom sötnosarna hade stått och väntat på mig i 15 minuter tills jag skulle sluta. Men jag kunde inte träffa dem så länge, skulle iväg till Kista och kolla på bio. Den var bra, Lite som den första (kanske det som är meningen, haha). Jag vet inte om det var för att jag var otroligt trött, men jag satt och skrattade hela filmen. Den var inte ens rolig. Jag satt och gämnförde En norsk gubbe med min lillasyster, och kom fram till att han var otroligt lik henne. Min mamma tyckte att det var fruktansvärt kul. (eller så var hon bara trött också).

Jaja, nu ska jag äta något. Sen ska jag hoppa in i duschen, sedan får sängen besök!

Jag längtar tills helgen. Då är jag själv hemma. Och så ska jag ut på lidingö och träffa sötnosar och lite nya människor.

Godnatt.. mihi

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0