Måndagar börjar klockan nio.

Idag hade jag bara en lektion - Idrott. Kändes lite onödigt. Men jag är stolt över mig själv som inte skolkade och, gämfört med några andra *hostEmilieMelaniehost*
Jag och Mathilda var duktiga.
Efter vår enda lektion åkte Mathildos och jag till ecpresso house och fikade. Mysigt mysigt. Och helt plötsligt. från ingenstans går hälften av Idol gänget förbi. Roligt roligt.

Idag ville jag träna. Men det fanns inga roliga program, så om inte mamma vill åka dit med mig och köra lite i redskapssalen, så får det bli träning imorn efter mitt jobbmöte. Jag har iiiingen aning om vad vi ska snacka om.. Det får bli en överraskning. Haha

Därför, eftersom jag inte får träna idag. ska jag nog vara lite duktig och rensa på mitt rum. Det skulle verkligen behövas.

Cya


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0