Lussebulle 22/10

Ondsagen har rullat på bra!
Började på Pendeln med sällskap av Hampus. Mötte upp Mathilda i karlberg och vandrade till Seven för att köpa kaffe. Med kom även sesongens första lussekatt (!!!!). Nybakad och SUPERGOD!
Dagen continued med textil, och efter det hoppade vi Datakunskapen för att åka in till staden på en bit mat. Sedan gick vi runt där ett tag tills jag och melanie bestämde oss för att åka hem. Vi tog ett stop förbi sandy´s, och jag kom där ifrån med en kaka som var större än mitt huvud. Jättegod!
Fast där ljög jag lite. Jag åkte inte hem. Jag åkte till pappsens jobb och sedan där ifrån till mattvaruhuset för att skaffa mig lite tapetisar till mitt nya rum. Blev vanliga beigea (?). Med det var så jag ville ha det. Änkelt så man kan tillsätta en massa färg i detaljer. SUPERKUL

Nu ska jag börja titta på Desperata hemmafruar sesong 5. Laddade just hem den kära vänner.

Bjuder på en låt sådär från ingenstans också. Blir Womenaizer av Britney. Den är så jävla härlig. Brittan har lyckats bra på senaste må jag säga!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0