Jobbajobbajobba

Skolan- Jobbajobbajobba
Skolfoto- blä
fika- Amanda, Emilia.
Mc´D- Jobbajobbajobba
Hem- Plugga.
Snaaaaaart- sova!!!!

OOOOJ, vilken händelserik dag. Eller inte. Nu vill jag bara att det ska vara helg, och att jag ska få vara själv hemma. Så otroligt skönt. Jag längtar efter fredag och tjejmys. Jag längtar efter vitt vin och bulgursallad. Snart helg, woho!

Imorgn har jag prov. Inte taggat. Jag måste plugga. Ush.

Idag tog vi skolfoto. Efter skolfotot kom någon på den smarta (?) idén om att ta ett gruppfoto.Haha!



Asså, jag ska inte yttra mig.. Men det känns lite småtöntigt hela grejen.. Och att våran klass är löjligt liten.(det fattas bara TRE på det här fotot, haha)

Nu ska jag ägna mig åt annat!
Pos ocg godnatt


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0