Jag och min nya bästa vän går han i hand.

tänkte gå till konsum, men orkade inte. Det kändes för smärtsamt att lämna min nya bebisdator. jag har blivit så fäst vid skönheten. Den och jag genom allt. Mihi.

Dagen idag har varit rätt halvjobbig, jag tror att det beror på vädret, och på klädvalet imorse. kände mig alldeles för mysig. helt fel. Jag hade matteprov imorse också, började ju bra med att jag kom 15 minuter för sent. Men själva provet gick nog helt okej hoppas jag! skulle ha tränat nu ikväll också, men jag struntade i det. är för trött och den var för sent. ska träna spinning men Sofia i morgon efter skolan istället. Var otroligt längesen jag träffade gullisen!

Imorgon blir det nog en rätt bra dag hoppas jag! Börjar inte förrens 12.15. Men jag ska möta Emilia (biaas.blogg.se) från paralellklassen runt halv 12 för att kirra böcker till svenskaprojekt.

Jag lägger in lite bilder på mina nya gosingar från klassen. VI var och fikade igår. och så är det såklart en bild på Mathilda i Soptunnan. Hade man förväntat sig något annat liksom.

                                              
                                            

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0