Jag är glad att jag har dig.

Idag har jag vairit allmänt deppig, igen. jag undrar var det kommer ifrån. Men det är nog som TUa säger. Alla blir deppiga på hösten. eller kanske inte alla. Men dom som blir deppiga.(haha). Supertråkigt. fem av fem toasters!
När jag kom hem, sov jag i typ 3 timmar. Hur skönt som helst.
Pratade med Tua ett tag på kvällen, Superskönt. Du får mig verkligen alltid på bra humör igen! Jag mår bra av att prata med dig ska du veta. Jag saknar att inte träffa dig varje dag längre. Det gör jag verkligen.

Jag känner mig inge glad. Allt känns meningslöst. varje dag känns meningslös.
Jag hoppas det blir bättre snart.
Jag saknar sommaren, då var allt så.. bra. Jag hade inga bekymmer riktigt. Det var varmt. Allt var grönt. Man var brun. Man var utomlands. Allt  var skönt och underbart. Jag vill tillbaka till Malta. Jag vill tillbaka så otroligt mycket. Jag har ångest. Nej. Dags att sluta skriva. Annars kommer jag fan börja böla här asså.

Den som ändå hade en PapparkaksMarabou. 



Bild från förra lördagen, och malta sommaren 2008 


Nu tänker jag sova. 
Jag sover för mycket nu. Usch. 
Fan vad jobbigt allt är. 


Kommentarer
Postat av: T

åh mitt hjärta <3

jag saknar dig så mycket också ska du veta.

jag blev också på så jävla mycke bättre humör efter att ha fått prata med dig en stund.

att inte träffa mina älsklingsbrudar varje dag gör ont. love u

2008-10-14 @ 08:40:23
URL: http://applepiee.blogg.se/
Postat av: R

Du e min bebis <3 fuck alla olika skolor. Jag vill inte att dem ska finnas.

En lite notis; Haha, du håller i kakan som vi inte fick ta? ;D

2008-10-14 @ 15:44:55
Postat av: T

instämmer.

HAHAAHAH jaa. usch. den var inte ens god :( <3

2008-10-14 @ 19:48:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0