Jag är en dator rikare!

Yes, nu är den här. grå och fin. Jag älskar den. Jag ska ta hand om den. Vårda den som en liten nyföbb beby. Den är min. BARA min. Jag är glad. Trots att jag precis Jobbade 3 timmar nu på kvällen är jag glad.
Men nu måste jag sova. Det känns lite jobbigt att jag och min nya bebis inte fick så mycket tid tillsammans idag. Vi får förhoppningsvis lära känna varandra lite bättre imorgon bitti! Jag kommer drömma om den, längta tills jag får slå på dem helt nya orörda knapparna igen. Känna friheten av att kunna göra vad jag vill, när jag vill, utan att fråga om lov. Utan att tjata. Jag är förälskad. Heeelt nerkärad.

(lite skämt o sido sådär)

En ROLIG nyhet. JAG SKRIVER IMORGON BITTI!!

Godnatt sötos.

Dags för Elvispojkar att sätta igång på riktigt. Back to work med andra ord.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0