ingen gillar en skrytmåns.

Meen, jag måste säga att jag var på topp idag. Iallafall för det mesta.
jag gick upp imorse. En halvtimme försent. Men det spelade ingen roll. Jag kom i tid iallafall. Hann till bussen, som kom typ 3 minuter för sent. Hann till Tåget, som var typ 5 minuter försent. Jag kom på samma tåg som Matildos också.

- Vart är du på tågen, långt fram eller långt bak?
- ehm.. jag vet inte.. ELLER vänta. Jag är långt fram. Jag kan sticka up huvudet när du ska gå på i spånga.
- (det ringer i rebeckas telefjonk) Ehm.. Asså.. Fan vad långt fram du gick på..
- Va? men du sa ju långt fram?
- egm.. jag men inte så långt fram.
- Okej, men jag går bakåt och möter dig!
- Asså.. Jag är inte i samma vagn som dig. He..
- Okej, men jag kan hoppa över till dig i andra vagnen när den stannar i Sumpan.
- He, Asså. Liiite lustigt. Jag är inte i den vagnen heller. Asså jag såg dig gå på typ skitliten.
- Vadå? så du menar att du är längst bak?
- Ja.. Så kanske det var.
- Haha, fan vad rutten du är Mathilda.

Det ända som är lite på traven kanske var att jag fick ett ruttet poäng ifrån MVG på materialkunskapen. Kändes surt.
Efter skolan tog jag en lite fikis med Mathilda och Melanie. Det var mysigt.
Och förlåt Melanie vännen för att jag tappade bort din nyckel.. Jag har jättedåligt samvete.. verkligen. MEEN, jag ska hitta den :D
Gick på möte på jobbet efter att jag och Mathilda gick runt i minst 45 minuter på Urban outfitters igen. Precis som vi gjorde igår. Men seriöst. Det finns så jävla mycket att titta på, och stället är som en labyrint. Man virrar liksom bort sig i alla udda, konstiga saker.
Mötet gick superbra! jag var Jääätteduktig, Mihi. Fick faktiskt beröm över att jag hade utvecklats så mycket, och sticker ut lite mer än vad jag gjorde i början. Nu vet liksom typ alla vem man är och så. Och så fick jag ju ledigt imorn, Dem hade alldeles för mycket personal för en onsdag.. Och Det kan ju vara rätt skönt att vara hemma och vila en dag.
Därför ska jag ägna onsdagen med att åka till Mattvaruhuset med Pappa och köpa tapeter till mitt nya rum. Det är faktiskt SNART KLART! hihi. Pappa har börjat lägga golv nu! Jag längtar tills jag ska få börja inreda där! SKa bli superroligt, och förhoppningsvis end up supermysigt.
Gud vad allt är super.
Kanske inte riktigt allt dock.
Men det är en annan historia som inte ska skrivas här.

Mathildas telefonsvarare:
- Ehm.. Kööööööööör.
(sjungasjunga) You're a rich girl, and you've gone to far, cause you know it don't matter anyway.. (and on and on and on)
- Nunu, Stäng av!
Pip

Nu ska jag titta vidare på ugly Betty. Mucho roligt,

Pos

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0