Imorgon är det helg!! Yippi för det!

Idag har rullat på. Kändes för första gången på länge som en vanlig dag faktiskt. Ovanligt. haa..

Imorgon börjar jag halv ett! Jessika också. Detta betyder att vi kommer kunna fika med varandra innan vi börjar skolan. Och inte på vilket cafe som helst, utan på mitt NYFUNNA Mc Café. Som jag och Jessika endast trodde fanns i malta. Meeen oh så fel vi hade. Dom har faktiskt ETT i hela sverige. och det ligger på kungsgatan! DIIT SKA VI IMORN. Och det alldeles perfekta är att det går en buss typ direkt utanför precis till min skolan. Perfa om jag får säga det själv. Men det kommer sluta med att jag får lov att åka Tunneln men Jessika, haha.

Nej, Nu ska jag nog ta mig en god natts sömn. Första gånge jag somnar såhär tidigt. Första gången jag är klar och ligger i sängen såhär tidigt. Smidigt ju!
Imoegon blir det Bio med Melanie, Mathilda och Emilia brun. (det finns en brunhårig och en blondhårig. Båda börjar sitt efternamn med P, hur stor är den chansen liksom? dessuton går dom samma linje. haha) Vi ska se High school musical. Trevligt trevligt. (jag tror jag skrev detta i förmiddasg?)

HUGS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0