En liten lista jag snodde av Pullis

Ta fram din mobil och bläddra igenom din inkorg.
Stanna när du har räknat till tio och skriv första meningen i sms:et
Gör likadant på varje fråga


1.Vad skulle du säga om din pojkvän var otrogen mot dig?
nej skojar du?

2. Vad säger du alltid till din bästa kompis?
Hej, saknar dig.

3. Vad är de första du säger när en kompis blir påkörd av en buss?
Det gör inget min lila snuttebull <3

4. Vilket sms blev du mest berörd av?
Okej toppen då ses vi imorn!

5. Vad säger din mamma innan du går och lägger dig?
Hej älskade flicka

6. Vad skulle du skrika om du vann en miljon kronor?
Japp jag ska jobba!

7. Vilka ord skulle du säga till gud om du trodde på honom?
Jag vill hyra film

8.Vad vill du höra mest av allt?
I'm always good!

9. Vad skulle du säga om du fick MVG i allt?
Inte den blekaste aning.

10. Din romantiska replik?
oh.

11. Vad skulle du säga om du blev bestulen?
Hehe, jag tänkte faktiskt ha en kanske.


Kommentarer
Postat av: t

haha :) jag vill också sno'

2008-10-23 @ 21:22:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0