Äntligen är mitt liv tillbaka. SNART

Nu, SNART, snart, alldeles SNART så kan jag börja leva igen. Yes sir. Min dator är på G. Eller inte den datorn, utan en ny dator. en BÄRBAR sådan till ocxh med. Den ska beställas imorn. Och FÖRHOPPNINGSVIS så tar det inte mer är någon dag för den att komma. ANNARS går jag och skjuter (stavas?) mig själv. Jag är så lycklig att jag kan gråta. Men sådant är slöseri med tid. Så det skiter jag i.
Nej nu ska jag sova. Men nu behöver ni inte sakna mig allt för mycket längre. Jag är snart tillbaka. Inte mer än 3 dagar. 4 med RIKTIG otur. YESYESYES
Godnattos som vi säger.

Juste, Jag var i fjärilshuset i helgen. Det var kul. Konstigt, men kul! Tua kom därifrån med en studsboll. Jag med en klubba. Förlåt. Ska aldrig upprepas, jag lovar. Det var första gången i mitt liv som jag har liftat också. Och i lagom lagomt (som Tua säger) tillstånd också. Inte bästa sättet kanske. Men det var roligt. Och det var snälla människor också. Dem skjutsade oss hela vägen ända till Gustavs dörr typ. (vi tog en liten mellanlandning där). Jag var hemma klockan 4, och skulle upp klockan 9 dagen därpå för att sedan jobba i 6 timmar. Men det var värt det. mest händelserika kvällen på länge om man säger så. Vi satt och söp bland fjärilar. SUG PÅ DEN NI.  Och när jag tittar på kameran dagen efter, så är det ungeför 2 bilder på människor, och 30 bilder på mig när jag står och kramar olika träd (???) Fasst jag får skylla på Jessika. Det var hon som var ansvarig fotograf. Mihi.

Nu ska jag sova. Det ska bli skönt. Börjar tidigt imorn. Alldeles för tidigt. Blir ett stopp vid turkkiosken och 7eleven som vanligt på onsdagar då. tre och en halv timmes textillektion kräver det besöket. Indeed.

Kommentarer
Postat av: Tuss

ey dude. miss you crazy

2008-10-08 @ 21:43:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0