Visit the bed.

And now i am goig down. Under my täcke. Jag är så fruktiansvärt trött. Måste få lite sömn. Det är ju inte ett plus att jag börjar tidigt imorn heller. Min ända anledning till att gå upp är att jag vet att jag på vägen till tunnelbanan i karlberg trallar förbi seven, Och där kan springa in och köpa mig mitt morgonkaffe, och nu för tiden en lussebulle! Det får mig att sätta på mig skorna och gå till bussen klockan för tidigt.
Imorgon åker nog vinterjackan på. Dels för att det är så grymt kallt på mornarna. Och dels för att jag ska iväg och arbeta efterråt, och slutar inte förrens klockan 8. Då är värmen ett minne blått kan jag ju meddela. Schööntschöönt.

Godnatten då.
- R

mihi*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0