stormtisdag.

trodde nästan att jag skulle blåsa bort imorse när jag gick från tunnelbanan till skolan i fridhemsplan. Vet inte hur många gånger jag fick skit i ögat heller.
Jag märker verkligen att utan en lyckad start på dagen funkar inget. Det började med att jag, otroligt nog i god tid, åkte till spånga för att ta pendeln. Redan där gick det käpprätt åt helvete när jag klev rakt i en vattenpöl med mina tygskor som jag korkat nog satte på mig imorse. Så där gick jag, med blöta skor och alldeles i tid för att ta pendeltåget. Nehe, då går det inga pendeltåg. Något signalfel överallt, så det skulle bli nästan en timmes förseningar. KUL. Och jag som har matte första lektionen liksom. Jaja, inget att göra mer än att ta värsta omvägen för att komma åt en tunnelbana. 30 minuter försenad blev jag. 
Inga tyger hittade jag heller. Ohlssons tyger har det ruttnaste utbud jag har varit med om. Och jag som behöver det imorn.. Jaja, det får väl bli att åka till Sumpan på lektionen till se öppnar imorgon. Det går säkert min lärare med på! Hon är otroligt gullig och snäll må jag säga.

Kom hem från jobbet otroligt trött.. Så nu hade jag faktiskt tänkt att läsa lite, sedan sova. Kunde inte sova inatt.. Jag vet inte vad det är med mig. Brukar aldrig ha problem med att sova men på senaste har det varit jättesvårt. Klockan 2 vaknade jag och kunder inte somna om, så jag underhöll mig lite med att göra om ett armband. Hoppas det inte upprepas inatt.. Har slut på armband att göra om..

Nej. Sängen väntar!
Puus
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0