Röda Lördag.

Igår spårade ut totalt. En kille fick en glasflaska i huvudet av sin kompis, tre polisbilar kom och förhörde alla. Jag och Mathilda gömde oss på toaletten, så vi slapp prata. Haha. Men men, Jag åkte hem med Jessika och Tua. Vi hade lite mysigt sen sov vi.

Nu sitter jag är, uppbullat till toppen med mys. Jag har hyrt film, köpt chips och nu tänkte jag bara mysa achlet av mig.
"Whats happent in Vegas" nästa!
Halloween helgen kanske skulle kunnat få sluta annorlundare. Men inte Efter att man har Jobbat i 9 timmar (Med 100 procent OB!!!) Och är allmänt trött. Då är det här bästa sättet att avsluta ett höstlov på.
Snart stängs min dator av. Så jag måste avsluta såhär.

Jag skriver nog imorn!
Poosen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0