Och så var helgen ett minne blått.

Fredagen var väl halft misslyckad. Det var inte misslyckad att träffa min Pull som jag inte har träffat på ett halft liv. Men kanske resten. Om jag får avgöra själv.
Lördagen var väl allmänt misslyckad. Inte att gå på Johannes Konsert (dem var grymma). Men resten av kvällen. Om jag får avgöra själv. (det var kul och träffa er förresten. Faktiskt. Det var trevligt. Ni var trevliga, Söta och gulliga. En gnutta tillbakalängtan kom krypande)
Idag var väl den mest lyckade dagen på helgen. Jag for iväg med min familj till Arboga och hälsade på släkten. Det var mysigt. Vi var och åt på restaurang, sedan gick vi hem till min moster och fikade med fars dag tårta och hade det mysigt. Jag slumrade till ett tag i soffan också, miih. Min moster jobbar på karamell kungen, och hem kom vi ju inte tomhänta. Utan hem kom vi med en hel Icakasse med godis. Inte bra. Hojta om ni är sugna! haha.
Såhär kan jag väl sammanfatta helgen: 80% misslyckat och 20% lyckat.
Vilket visar på att min helg i helhet har varit misslyckad.
vilken tur att det bara är en helg i mitt långa liv då. Det kommer en till nästa vecka. Haha.

Nu ska jag läsa ut resten av min engelskabok. Vilket är mer än halva... Usch. Först ska jag sätta på mig något mysigt. Och krypa ner under täcket. Och tända några ljus.
Tjo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0