Och där gick helgen.

Borta, putsveck.. Tråkigt.
Jag har iallafall inte bara siúttit hemma i helgen. Eller i fredags var jag hemma. Vilket är heeelt förståligt. Från min sida.
Igår var jag på tjejmiddag, sedan åkte vi till Gustav. Trevligt, trevligt. Mådde inte så bra idag om vi säger så.
Det var trevligt att träffa alla Kilisar igen! Jättemysigt.
Idag har jag jobbat.. sen träffade jag mina kära klassisar på en fika. Supermysigt. Espresso house på stureplan som vanligt. GUUD vad fint det är där när det har snöat, och när skärmen lyser blå och röd. Superfint!
På vägen hem höll jag på att blåsa bort kan jag meddela. Men jag gillar snön, så det gör inte så mycket.

Om det är någon som undrar så, ja. Det är jag som går runt med en mörkblå fjällis... Haha.

 



Nästan alla bilder tagna av lisa med hennes nya kamera :)

Nu ska jag sova.. Har jumpastik imorgon bitti. Usch.

Kommentarer
Postat av: tusse

shit va fina ögon alla hade :O

2008-11-24 @ 22:04:27
Postat av: tusse

shit va vackra ögon alla hade :O

2008-11-24 @ 22:04:54
Postat av: tusse

shit va konstiga ögon alla hade :O

2008-11-24 @ 23:45:33
Postat av: barbie

har becko skaffat fjällis? ;d ska vi vara likisar? :D

2008-11-25 @ 19:22:19
URL: http://thesomeday.blogg.se/
Postat av: Becxor

Haha, det är inte min.. Mihihihi. Men imorgon kommer vi vara Likisar :D :D Haha

2008-11-25 @ 23:03:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0