Nu snodde jag den här Tua. Mihh

Namn: Rebecka Maria Elisabeth Oscarsson
Födelseplats: Karolinska sjukhuset. 
Bor: Spånga
Ögonfärg: Brungröna
Hårfärg: Mörkbrun
Höger eller vänsterhänt: vänster
Kär? Nej du.
Civilstatus: Går ensam
Skor som du bar idag: Mina blommig skönheter 
Dina svagheter: Fina ord. Självrespekt och drivkraft.
Rädsla: Fåglar. Stora godsedjur. Bli lämnad ensam
Målsättning: Lyckas med livet.
Första tanke när du vaknar: 15 minuret till bara...
När somnar du: Efter jag borde gjort det.
Vad gör du innan du somnar: Tar av mig linserna och smörjer in ansiktet. (ingen torris här inte) 
Pepsi eller Coca Cola: Pepsi
McDonalds eller Burger King: Måste säga Burger King (fan vilken svikare jag är)
Adidas eller Nike: Ehm.. Har inte så mycket koll där alltså..
Lipton Ice Tea eller Nestea: Nestea
Svär du?:
Minst fem gånger om dagen. Oftast fem till.
Sjunger du?: Försöker låta bli. GÅr inte att undvika i duschen
Gillar du skolan?: Ja det gör jag.
Tror du på dig själv?: Inte alltid. Borde göra det mer kanske...
Kommer du överens med dina föräldrar?: Oftast.
Har du under den senaste månaden...
Druckit alkohol ?: ja
Shoppat?: ja :)
Ätit en hel ask müsli?: Haha, nej. Finns det ens askar med musli?
Ätit sushi?: Yes!
Stått på scen?: Usch nej!
Skejtat?: Haha, nej.
Bakat?: Neej :( 
Stulit något?: Nope!
Ljugit?: Ja
Rakat dig?: Haha, inte i ansiktet. 
Kysst någon?: ja
Kramat någon?: Jajamensan
Däckat eller varit jättefull?: Haha. Inte så illa.  
Blivit kallad hora?: nej
nerslagen?: Nej
Busringt någon?: Nej, det tror jag nog inte!
Gjort något som du ångrar?: Japp. Går inte att undgå.
Fått IG i nått ämne eller på något prov?: Nej
Kastat en sten på nån ruta?: nej
I framtiden..
Namn på barn?: Ingen aning. Har inte tänkt så långt en.
Hur vill du dö?: Gammal och nöjd med livet.
Vad vill du bli när du blir gammal?: Glad. Frisk och sund. Pansionär skulle vara rätt trevligt också!
Antal människor du skulle ge ditt liv för?:
Ehm. Varför skulle jag ge mitt liv? Låt alla leva :D
Antal CD-skivor du äger?: Inte så många faktiskt
Antal piercings?: 3 i öronen.
Antal tatueringar?: Det kommer, det kommer!
Hur många gånger har du varit med i tidningen?: 4 gånger tror jag.
Vad ska du göra i sommar?:
 Jag vill ha kul. 
Vad ska du göra i vinter?: Fira jul. Umgås med familj och vänner. Jobba. Ta det lungt.
När tar du studenten?: 2011
Vad gör du efter gymnasiet?: Jag vill plugga i london.
Ska du bo i Sverige när du börjar jobba?: Antar att jag gör det. skulle vara kul att jobba utomlands dock!
Vad händer till helgen?: Vi tar den som den kommer tycker jag. 
Vad vill du helst göra just nu?: Sova!
Vill du ha pojk/flickvän?:
Det skulle vara mysigt. Nu när det är vinter och allt!
Vad tittar du först på hos killar?: Långden. Tyvårr. Haha. Är man lång själv så är man.  
Vad är sexigast hos en kille/tjej?: Personligheten
Vilka av dina kompisar tror du kommer hitta en pojk/flickvän först?: Ingen aning. Sånt där kan överraska en.
Vem är den perversaste person du känner?: Hahahaha. Lilla Mathilda ligger långt upp måste jag ju säga. Maha!
Hur gammal är din yngsta kusin?: ett och ett halft.
Hur gammal är din äldsta kusin?: Hon är runt 25 tror jag.
Bästa sommaren i ditt liv, och varför?: Det måste vara den här sommaren. Det hände så mycket oförglömligt. Malta var ju en av dem sakerna. Kommer aldrig glömma bort.

Kommentarer
Postat av: t

haha och jag som inte skrev burger king för å va snäll :D <3

2008-11-06 @ 18:10:06
URL: http://applepiee.blogg.se/
Postat av: barbie

haha yeas jag vinner! bk for life ;D

2008-11-08 @ 20:35:09
URL: http://thesomeday.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0