Måndag mina vänner!

Måndag och snön ligger vit på marken. Höll på att snöa bort imorse. Hela jag var vit när jag kom till idrotten. Dagen har varit i allmännhet bra tycker jag. Här finns ingenting att klaga på. Sova hann jag göra en timme mitt på dagen också. SKönt. Men känner dock att jag börjar bli trött igen.. Så ska nog ta och slumra lite snart. skola imorgon också sönni.
OCH. Imorgon kommer Löööönen! Det första jag ska köpa är en latte på seven. Sen ska jag besöka den lilla kiosken vid skolan. SUPER! Det ska jag hinna göra innan jag börjar klockan halv 10. Hoppas på lite solsken imorgon också. Det kan vara mysigt. Det har dem iallafall lovat på nyheterna. Och som ljuger väl inte, eller?
Snön får gärna ligga kvar. Den är väldigt mysig, även fast den är kall och blöt. Den är mysigast från insidan, eller  när man har laddat på sig med täckbyxor, dunjacka, ett dussintals vantar och ett andal mössor. DÅ är det faktiskt riktigt mysigt. Tills man börjar svettas.

Imorgon ska jag till Kista med Mamma och Syster. Vad jag ska göra där har jag ingen aning om. Vet bara att jag ska äta. Haha.

Puss och godnatt snöbollar



Från spökbollen i torsdags. Otroligt smickrande må jag säga.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0