Måndag = 6 dagar kvar till helg!

jajamenasan, nu är det inte långt till helgen! haha. Idag har rullat på känner jag. Exakt som en måndag brukar göra.  Valde att ta den långa vägen hem från skolan idag. Köpte mig en Latte på seven och tog hundranitton från rissne. Ibland är det skönt att bara sitta stilla på en buss lite för länge. Man får liksom tid att tänka- eller läsa. 
Imorgon ska jag jobba. Snäll som jag är. Och jag som hade tänkt att spinna på gymmet. Jaja, får bli någon annan dag. På fredag får det bli! Sa tydligen att jag skulle jobba på torsdag också, och det kan jag ju inte! haha. Vi har ju midnatts spökbollsturnering i skolan då. Så det bli väl antagligen att vi sover i skolan. Haha, det går ju inte så många bussar hem på natten en vardag tyvärr. I helgen ska jag på Tjejmiddag också, det ska bli supermysigt hoppas jag!
På onsdag ska jag börja på min kjol! Längtar faktiskt. Har även lite plande på att sy mig en enkel klänning själv hemma också, Har liksom föreställt mih hur den ska se ut, så jag hoppas att det blir som jag tänkt mig. 

Lite ointressant om min dag då som ingen ändå vill veta. Känns skönt att skriva ner lite sånt här bara, Kan man tänka tillbaka när bloggen är föööör ga´mmal och tänka "Oh, vad det det jag gjorde måndagen för tre år sedan. Vad trevligt!"
Haha.
sådärja.
Pussen
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0