Godnatt sverige

Kanske är dags att börja tänka på refrängen. Ska upp sjukt tidigt imorn och åka till sjukan. Eller vårdcentralen rättare sagt. Nu ´är det min tur för den omtalade sprutan gott folk! Fasst inte imorn, så ska vi bara hämta själva vaccinet. Sen vet jag inte riktigt när jag ska ta sprutan. Hoppas jag slipper, haha. Har alltid tyckt illa om sprutor. Men varje gång jag ska ta dem, Så känner jag dom knappt. Men ändå, varje gång, är jag så sjukt nervös innan det är dags. Sitter där och skriker på Läkaren att få det gjort. "Stoppa in den bara!!!!!" (haha) "det är redan klart, Jag har redan satt på plåstret" är det jag få till respond.

Nu ska jag sova i mina alldeles nybäddade rena lakarn. Ska bli otroligt skönt.
Fortfarande lycklig över hur mycket jag tjänade igår, mihihi, tills jag kom på att det var första november.. och att pengarna inte kommer förrens i december månad då. Menmen, mer pengar till mig över jullovet!


Haha, Jag och min Tullebulle tog rätt ,många bilder. Så det är bara att stå ut ett tag. Mihi*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0