En söndag i mängden

kom hem efter att fått slutat tidigt till ett helt tomt hus. När jag vaknade imorse var nästan hela tjockan släkten här, okej inte riktigt, men kusinerna och mormor iallafall, älsklingsmormor hade varit och köpt frallor åt oss på morgonen, Hon var först till affären när dem öppnade klockan 9. Jag älskar dig. Nu hade jag tänkt göra lite nytta, eller kanske efter att jag har tagit en skön tupplur. Skönt att vara hemma så här en söndagseftermiddag, blir inte så vanliga söndagar.
Igår var jag och fikade med mina bebisar jag träffas alldeles för lite. Jättemysigt. Sprang på Melanie och Emilia också, haha. Lite lustigt. Snart kommer mina föräldrar hem från landet. Mysigt.

Pussen


Jag saknar de två veckorna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0