är det bara min klocka som går fort?

Jag fattar inte vart min tid tar vägen faktiskt... Den liksom försvinner. Jag som trodde att jag skulle ha tid och städa rummet idag. Vilket jag trott i ungeför en vecka nu, så snart börjar väl råttor leva loppan på mitt golv här så stökigt som det är.
Idag har jag sammanlagt vart på lektion i en timme. Började igentligen halv 9, men jag åkte till sumpan till tygaffären halv tio då de öppnade. Tog mig ungefär 45 minuter och välja mellan två typ. Jag stod och höll i rullarna och bara tänkte. Hon í kassan underade nog vafan jag höll på mig, så hon kom och frågade om jag behövde hjälp. Vilket jag inte behövde sa jag. Sedan stod jag och stirrade på tygerna i en halvtimme till tills jag bestämde mig. Missade datan. Hade tydligen sagt att jag kunde börja jobba klockan 3, fast jag inte slutar förrens 4. Menmen, då hade jag iallafall en andledning att strunta i datan.
En rolig dag på jobbet också. Det är tur att det finns människor som har humor.. Synd bara att vissa måste förstöra *hosthostpontushosthost*. Jaja, hade iallafall kul med Nadja och Nicolas.
Nu sitter jag här, har inte gjort ett skit som jag har sagt till mig själv att jag ska göra. Och imorn har jag matteprov. Jaja, det får gå som det går, tyvärr.

Nu ska jag slumra. Imorgon sover jag hos Melanie. Men först ska vi befinna oss i skolan från 00.00 och framåt på spökbollsturneringen. Sen får vi se om det finns någon buss eller tunnelbana som går hem. Om inte annat får vi väl gå längst tunnelbanespåret hem till henne. Maah.

Posen


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0