Tisdag

Jag gick upp klockan 11 idag. Skönt. Åkte till slussen, Var på sidenmuseet i typ en timme. Åkte hem. Kul dag.

Snart ska jag träffa släktingar och gå julklappar. Hoppas att jag får typ presentkort eller något, så att jag kan handla lite kläder åt mig själv. Behöver muntras upp. Och för mig finns det ingen bättre kur är klädaffärer NÄR man har pengar, och kan köpa.

Imorgon ska jag vara i skolan klockan 8, så det är bara att pallra sig upp klockan 6. Sedan ska jag jobba. Efter att jag haft datakunskap prov.

Snart ska jag äta julskinka. Måste Göra engelskaläxa skit som ingen annan pallar göra, som dom tydligen tror att jag ska tacka och ta emot. Snålstjuts kallar jag det. Och sura blir man om jag inte får det gjort. Men det skiter jag i. Får se om jag gör det. Pallar inte.

Tack för mig klagomur

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0