All you have to do is cry.

Har lite brist på ord just nu.
Har knarkat musik senaste helgen.
Har fastnat speciellt för Joshua Radin.
Han är underbar.
Jag får inte nog.
Det blir nog några låtar mer av honom framöver!
På onsdag ska jag bli klar med min volangkjol. Ska till skolan klockan 8. Tidigt tidigt. Måste Rynka klar volangerna.
Det blir underbar.
Jag är otroligt nöjd. Och Jag kommer lägga in en kjol på den här kjolen. Helt säkert.
Mitt första mesterverk, om man säger så. (lite för att skryta)

I helgen vill jag träffa gamla brudar. I helgen SKA jag träffa galma Brudar. Så är det bara! Det ska bli en gamla kompisar helg. Perfekt när jag är  själv hemma och allt. En sån helg behövs känner jag just nu otroligt mycket.

Ciao

Kommentarer
Postat av: Anonym

ja i helgen ska vi uppdateras om det senaste på skvaller fronten... saknar oss!

2008-12-16 @ 23:36:06
URL: http://vivalapull.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0