1 December

Blev ett tag sen jag skrev nu.. Har helt enkelt inte haft lust. Har knappt haft ork att sätta på Datorn. Och om jag gjort det, har ansträngningen varit för stor för att gå in på blogg.se och klicka sig in här.
Min Helg har vatrit otroligt lugn och skön. Vilken jag verkligen behövde. Har gått och lagt mig bra tider både på fredag och lördag. Men ändå har jag varit fruktansvärt trött.  Det ända jag har gjort denna helg är att gå på bio, sovit, jobbat.

SUPERSKÖNT.

Men nästa helg blir det ändring. Då är roliga planer räknade. Kul!

Nu har folk börjar Julpynta i sina hem. Allt är så hemtrevligt nu. Mamma har gjort supermysigt överallt. Och peppearkakorna står på lager. Julté har införskaffats ovkså. Supergott!
Jag älskar December.
Nu är det bara snön som försvann såhär lagom till December som saknar. Du är välkommen!

Kommentarer
Postat av: Nicolas

åh, julte :*

2008-12-02 @ 12:21:29
URL: http://nicolasg.blogg.se/
Postat av: Rebecka

Jättegott :D

2008-12-02 @ 20:16:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0