Jag lallar runt på en Lördag.

Jag gjorde en rätt så irriterande tabbe imorse... Jag trodde att jag skulle vara på jobbet klockan 12 imorsen. Och där kommer jag trött och snurrig med fett stolt över att vara en HEL halvtimme för tidig, in Genom dörrarna. Men precis innanför möter jag Ida som säger att; "har du inte sett lördagsschemat? Du börjar inte förren klockan 17 ikväll. Du kan åka hem, vi ses då!"
KUL
Så jag åkte hem. Plockade ner en massa plomon från vårat plommonträd, Och sen sov jag några timmar. Eftersom jag gick upp rätt tidigt imorse. Jag åker tillbaka till jobbet, som har förberett sig på världens rusch eftersom det var NRJ. Men kommer det någonsin någon rusch? Nope.
Så där står vi, Typ 10 pers i kassan och Trackar varje kund som kommer in med blickar "KÖP FRÅN MIG". Men det var kul. Vi lallade runt  typ 4 timmar och gjorde en massa konstiga och roliga saker. Vi turade som att gå ut och ställa oss vid dörren för att titta hur otroligt patetiskt det såg ut med 10 pers som står och hänger på varsin kassa, utan Kunder. Det såg rätt kul ut faktiskt. Vi tog en massa gruppfoton också. Uaha. menmen, jag är nöjd. Var inte precis på humör för att stå och stressa ihjäl i typ fyra timmar. Man blir nog svettig iallafall. Jag fick ju lön+OB för att stå och hänga på min kassa liksom. Perfa.

Dagens komentarer från Gäster:

- hej och välkommen, vad vill du ha?
- Jag vill ha en chicken burger, en cheeseburger, en Cola och ditt nummer.

(jag ger honom maten)
killen till tjejen i kassan bredvid:
- Du, jag har väntat rätt länge på hennes nummer, vet du om det är klart?

Jag och tjejen bredvid serverar 3 killar.
Den första killen:
- Han kan inte simma (pekar på din kompis)
Den andra killen:

- han kan inte cyckla. (pekar på sin kompis)
Den första killen:

- jag har fobi för cyklar.
En tredje ranom kille kommer fram till dom två första.
Den första killen:
- Han är kurd.
kurden:
- Jag LOVAR. Jag ska inte sno något.
Dom går där ifrån. Det ända dom har köpt är en vatten.
Jag skrattar. Länge.

Konstiga människor finns.

Nu ska jag sova. Man blir faktiskt rätt trött på kvällen, konstigt nog.

Puss och kram People.

Kommentarer
Postat av: t

hihihi

2008-09-01 @ 19:12:04
URL: http://applepiee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0