En Torsdag i mängden

halloj Cupcakes!
Denna Torsdag har bestått av ett jävla hostande. Vaknade i morse och berädde mig på att åka till kära skansen. Men efter att i en halvtimmes konstant hostande tröttat ut mig själv ordentligt, bestämde jag mig för att ta det onda med det goda och stanna hemma från en hel utedag på skansen. Jag tror att det var ett klokt beslut faktiskt. Har hunnit med ett besök i villastad och ylva också. Fick fylla i lite pappaer och sedan åka hem. Inte allt för ansträngande.

Imorgon är det tillbaka til verkligheten. Skolan börjar 10.20. På kvällen hoppas jag på lite "fekkefekkespåraspåra" galej, som man säger. Skulle "sitta fint" som man också säger. 
nej. Nu ska jag ägna mig åt det sista på min "göra ingenting" dag men att gör ingenting. 
Hejsan svejsan (som man säger)

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0